Welcome
Advertising is the way great brands get to be great brands.
We Are Awesome Folow Us
  • Kurven er tom

Betalings- og leveringsbetingelser

Du kan handle med Malilo via vores hjemmeside www.malilo.dk. Når du har gennemført et køb og dermed indgået en købsaftale, sender vi dig en ordrebekræftelse på den anførte e-mail adresse.

Alle priser på Malilo er inklusiv 25% moms. Leveringsomkostninger oplyses under købsprocessen i webshoppen.

Beløbet for varerne trækkes først på din konto, når ordren afsendes. I forbindelse med dellevering trækkes kun det beløb, svarende til den faktiske levering.

Malilo tilbyder betaling med følgende betalingsmidler:

· Visa/Dankort

· MobilePay

Alle Malilos betalinger håndteres af certificeret og godkendt betalingsudbyder.

Pakker afsendes almindeligvis efter 1-3 hverdage med GLS. Hvis der er afvigelser i dette eller hvis varen mod forventning er udsolgt, giver vi dig besked herom pr. mail eller tlf. Når din pakke er afsendt modtager du en faktura pr. mail.

Vi leverer kun i Danmark.

Fortrydelsesret og varereturnering

Ved køb på www.malilo.dk har du 14 dages returret fra modtagelsestidspunktet, og herefter 14 dage til at sende varen retur.

Returforsendelsen sker for egen regning, med mindre der er tale om en reklamation.

BETINGELSERNE FOR AT FORTRYDE ET KØB ER:

· at du gør os opmærksom på at du ønsker at benytte dig af din fortrydelsesret indenfor tidsfristen og at du leverer varen tilbage indenfor tidsfristen jf. ovenstående.

· at varen tilbagesendes i væsentlig samme stand, som ved modtagelsen. Hvis en vare er afprøvet og det er åbenbart, at dens salgsværdi er forringet som følge heraf, vil Malilo fastsætte en pris som gør det ud for værdiforringelsen, og trække det fra den oprindelige købesum.

· at varen returneres i intakt originalemballage.

Hvis du fortryder dit køb, vil hele købesummen blive tilbagebetalt, såfremt varen er i originalstand, se ovenfor nævnte betingelser. Refusion sker inden for 30 dage ved en tilbageførsel via NETS. Dette sker til den konto, som det benyttede dankort/kreditkort er knyttet til.

Venligst oplys os dit ordrenummer ved enhver henvendelse.

Produktet sendes til følgende adresse:

Malilo IVS
Glimvej 13
2650 Hvidovre

Mærk: “Retur / dit ordrenr.”

PERSONDATA

For at kunne handle på malilo.dk skal du som minimum oplyse:

  • Navn
  • Adresse
  • E-mailadresse
  • Telefon/mobilnummer

Ovenstående data bliver gemt med oplysninger om, hvilke varer du har købt, i 5 år fra udgangen af det regnskabsår, oplysningerne vedrører, jf. bogføringslovens § 10, hvorefter oplysningerne slettes.

Oplysninger videregives eller sælges ikke til tredjepart.

Som kunde har du mulighed for indsigt i vores registrering af data om dig, og du kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold til reglerne om dette i lov om behandling af personoplysninger og henvendelse i forbindelse hermed rettes til malilo IVS via e-mail hello@malilo.dk

 

Cookies
Ved at benytte malilo.dk accepterer du, at vi bruger cookies. En cookie er en lille datafil, som vi lægger på din computer for at kunne holde styr på, hvad der sker under dit besøg og for at kunne genkende computeren. En cookie er ikke et program og indeholder ikke virus.

REKLAMATION

Dit køb hos Malilo er omfattet af købeloven, som giver dig 2 års reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som mulig, og inden for 2 måneder efter fejlen blev opdaget. Du kan reklamere ved at kontakte os via mail til info@malilo.dk
Afhængig af den konkrete situation vil du modtage de videre instrukser.

Varen skal sendes til:
Malilo IVS
Glimvej 13
2650 Hvidovre
Mærk: “Reklamation/ ordrenr.”

Når du returnerer varen, bedes du samtidig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine rimelige fragtomkostninger til at sende varen retur til os. I modsat fald skal du selv afholde alle udgifter til transport, herunder vores fragtomkostninger til returnering af varen efter undersøgelse.
Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne indtil vores modtagelse. Gem derfor postkvittering inkl. oplysning om fragtomkostninger samt evt. track and trace nummer.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

VARERETURNERING

Hvis du fortryder købet, skal varerne tilbageleveres til:

Malilo IVS
Glimvej 13
DK-2650 Hvidovre

Ved tilbagelevering bør du sørge for, at varerne er forsvarligt indpakket. Vi anbefaler at returvarer sendes som pakke, og ikke brevpost, da du har ansvaret for pakken/varene, indtil vi modtager den. Gem derfor kvittering samt evt. track and trace nummer.

Du skal selv betale udgifterne ved tilbagelevering af varen, når du fortryder.

Vi forventer, at du afsender varerne hurtigst muligt efter, du har givet besked om fortrydelse, og du skal sende dem retur senest 14 dage efter, du har fortrudt.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller pakker uden omdeling.

Dokumentation for dit køb samt returformular.
Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen eller anden dokumentation for dit køb. Derudover vil det lette ekspeditionen, såfremt du vedlægger en returformular.

Tilbagebetaling
Når vi modtager varen, tjekker vi den, og du får tilbagebetalt det beløb, du har indbetalt til os ved købet.

Beløbet bliver altid overført til samme betalingsmiddel, som du betalte købet med. Har du fx betalt med kort, tilbageføres købsbeløbet til det betalingskort, du brugte ved købet.

BEMÆRK
Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet, fordi

  • du reelt har taget varen i brug,
  • den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den,
  • du har håndtereret varen på anden måde, end det var nødvendigt, for at du kunne fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på
  • du har ikke fulgt de begrænsninger i fortrydelsesretten, der følger af plombering, varetype mm.